Friday, 22 January 2010

Grötfrukost på Coop

Vi har varit på intag på Göteborgstryckeriet med jobbet och på vägen ner pratade om vi skulle ta vägarna förbi IKEA, man kan ju faktiskt äta köttbullar där för 16kr!!
Tryckeribesöket gick fortare än beräknat (vi var ju uppe extra tidigt för att inte fastna i morgontrafiken....) så det var för tidigt att åka till IKEA. Vi försökte fika med en freelancare i stan men som sagt det var tidigt. Men vi chansade och körde upp till entren (efter att jag berättat att i England öppnade man en timme tidigare för frukost), men förgäves.

Vad gör man en grå och kall Januarimorgon ute på Bäckebol? Jo Grötfrukost på Coop! Fantastiskt erbjudande - gröt (så mycket man kunde äta), ostfralla, ägg, juice och kaffee /te för bara 30 spänn!
Vi slog oss ner i leopardmönstrade soffor och njöt....det måste ju bli en fredagstradition. Vilken tur att vi har Torp så nära ha ha ha

No comments:

Post a Comment