8 trappor upp - A girl with a view
Tuesday, 12 January 2010
Löneförhandling
Då var det signerat och klart. Nytt år, nytt land och nytt job.
Denhär klänningen köpte jag på rean igår, bara 150kr ett sådant fynd!
Dagens låt, SO powerful!
Hero of War
Kan inte lyssna på den utan att borja gråta (så jag vågar inte titta på video'n)
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment