Tuesday, 12 January 2010

Löneförhandling


Då var det signerat och klart. Nytt år, nytt land och nytt job.
Denhär klänningen köpte jag på rean igår, bara 150kr ett sådant fynd!

Dagens låt, SO powerful!

Kan inte lyssna på den utan att borja gråta (så jag vågar inte titta på video'n)

No comments:

Post a Comment