Monday, 9 August 2010

Boom Boom

Efter helgens freebee snyltande och VIPande på Sveriges första Grand Prix i Offshore Class 1 (F1 on the sea) passade det extra bra med en vända Guerilla goodness. Jag blev glatt överaskad när mina Boom Booom cards hade kommit, och fort gick det också, leverans på under en vecka från the States! Pretty good.
Under vårt frukostmöte fick jag också tillfälle att dela med mig till mina kolleger (eftersom jag länkat till denna site i våras var de inte helt främmande) och vi kom fram till att göra något liknande med Kalas goodness för nästa Uddevalla Näringslivs After Work.

Dags att registrera korten och börja det goda arbetet. Skall bli intressant och se hur väl bemött det blir här i skeptiska lilla Uddevalla men förhoppningsvis har helgens världsmästerskap öppnat ögonen lite mer och kanske även Uddevalla är redy for a change.....

No comments:

Post a Comment