8 trappor upp - A girl with a view
Monday, 16 August 2010
Webcamp - kanske nästa år
Visst hade det varit kul att vara med på SSWC 2010 och kanske hade jag tom kunnat fått biljetter men frågan är om jag är tillräkligt 'nödig'....
Här är i alla fall ett utdrag i från Ronnestam och
4play
Nu har jag äntligen fått tummen ur och ladda ner ios 4 - awesome!
Och en recap från helgens nyheter från
Mashable
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment