Monday, 16 August 2010

Webcamp - kanske nästa år

Visst hade det varit kul att vara med på SSWC 2010 och kanske hade jag tom kunnat fått biljetter men frågan är om jag är tillräkligt 'nödig'....
Här är i alla fall ett utdrag i från Ronnestam och 4play
Nu har jag äntligen fått tummen ur och ladda ner ios 4 - awesome!

Och en recap från helgens nyheter från Mashable

No comments:

Post a Comment