Tuesday, 31 August 2010

Väntar på delivery

Finns det något mer frustrerande än att behöva vänta på att få något livererat!?
Hade jag bott kvar i England hade jag definitivt varit en stor fan av Shutle, måste söka lite till och se om det finns något liknande i Uddevalla....dock faktiskt ganska imponerad av onlinepizza.se som har levererat både hem och till jobbet och med gratis utkörning och pizzorna är helt ok.

No comments:

Post a Comment